Bloggintresserade

fredag 7 oktober 2016

FLOWERS by titti & ingrid - Höst, härliga höst...



Hösten är en härlig tid, en tid för ro och kreativitet, ja en skön tid till
att ta nya friska tag. Veckor, månader och år går fort och det är nu
3 år sen Ingrid och jag tillsammans startade FLOWERS 
på våra bloggar. Ja det har blivit några blommiga inlägg genom
åren kan jag säga och vi har banne mig haft lika kul varje gång! 



Men nu har Ingrid och jag bestämt oss för att ta en liten paus med
våra blommiga tema på bloggarna. Vi ska tillsammans ta lite nya
vägar, jobba vidare med andra projekt, inspiration och idéer - 
ja givetvis med alla härliga blommor runt omkring oss!
Spännande men också ganska så tidskrävande...


Självklart kommer det att handla mycket om blommor och
blad, grönt och skönt på våra bloggar framöver också - 
tro absolut inget annat vänner! 
Men just nu får FLOWERS en skön stunds vila...




Tusen och åter tusen tack för alla söta kommentarer ni har
skrivit till oss genom åren och vi hoppas verkligen att vi
 har kunnat inspirera Er alla med det bästa som bara finns...
Ja blommor!

Härlig höstkram 
från Titti



20 kommentarer:

  1. Whatever you have to share, Titti, I will visit!

    SvaraRadera
  2. Sometimes you need new horizons, dear Titti! I have enjoyed the beautiful flowers and all the wonderful creativity. Sending hugs for your weekend. xx Karen

    SvaraRadera
  3. Tack för allt vackert ni tillsammans förmedlat! Ser fram emot att följa dig i fortsättningen också. Ha det gott i höstens lugn...

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Just wonderful autumn flowers!!
    I LOVe the bouquet!!
    The deep purple colour in the Eucalyptus is so lovely!

    Have a lovely weekend and greetimgs from The Almond Valley!
    Susanna

    SvaraRadera
  5. Så himla fina stilleben av blommor !!...man kan aldrig bli less på blommor och blomster bilder !...ser med spänning framemot vad det sen ska handla om ;))
    Ha en fin weekend !
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Skjønne blomster, spennende med nye prosjekter...
    Ha en fin dag i høstværet,
    Klem, Ida

    SvaraRadera
  7. Colorful.....happy autumn.......love Ria x

    SvaraRadera
  8. Love your pictures so much - warm, colorful, cozy!..
    Hugs, Ira

    SvaraRadera
  9. Jag blir ALLTID inspirerad när jag kikar in till dig. Fantastiska bilder och fantastiska kompositioner så tack allt ni så generöst delar med er av!
    Ha det så gott i höstlugnet !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  10. Dear Titti, I think you already know how much I enjoy the posts that you and Ingrid have been sharing with us. Each has a very special quality.

    Now you have me looking forward to learning what the future will bring! xo

    SvaraRadera
  11. Super tack för allt fint och vackert ni inspirerats med.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  12. Oj, så många fina bilder på blommor, tack för att jag fick se dem också!

    SvaraRadera
  13. Ni har verkligen kunna inspirera mig med mycket vackert under de år jag varit med och sett inläggen. Ibland kör man fast och då är era inlägg super bra att kika in till igen. Låter spännande med nya grejer ska bli kul att få se dom .För de får vi väl?? Ha nu en bra fortsättning på ved det nu är ni ska göra. Tack för den inspiration ni gett mig
    Kram Meta

    SvaraRadera
  14. Ljuvligt vilsamma bilder. Om du inte gjort en bok med dina bilder borde du göra det.
    Ha en skön helg!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Wow!
    Vilka foton!
    och vad nära vi bor varandra egentligen...Min dotter har bott i KK, men bor numera i Karlshamn, och ja, jag bor i Åhus.
    Tack för kommentaren hos mig.
    Lycka till med nya projekten!
    Kram!
    AnnA

    SvaraRadera
  16. Så vackra foton. Jag gillar den när du står med en bukett i handen och är på väg. En sådan bild säger så mycket. På väg in i något nytt spännande. Det kommer säkert gå bra det ni ska göra istället. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Halloj Titti!
    3 år, rackans vad tiden går fort. Älskar dina blomster dekorationer
    och förstår att det tar en hel del tid. Spännande med nya projekt :O)
    Ha en skön söndag kram Arja

    SvaraRadera
  18. Liebe Titti,
    ihr beiden habt die Farben der Natur immer so prächtig eingefangen.
    Auch diesmal bin ich hingerissen von diesem letztem Blumenstrauß!
    Ich wünsche euch für eure neuen Ideen viel Glück und Spaß.
    Alles Liebe,
    Manuela

    SvaraRadera
  19. Takk for alle vakre blomsterbilder og inspirasjon dere har delt med oss! Lykke til på deres nye vei, det blir spennende!
    Klem
    Jorunn

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...